پسری در حال شکل گیری! می نویسم،شاید زنده بمانم و شکل بگیرم...
محبوب من... نوشته شده توسط آقای تشکیل ۲ فروردين ۱۳۹۹ ,
محبوب من...

محبوب من

من دائما شما را دوست می‌دارم

چه در گرانی چه  در ارزانی

چه در تحریم چه در توافق

چه در جنگ چه در صلح

من دائما شما را دوست می‌دارم

چه سیر باشم چه گرسنه

چه شادمان باشم چه غمگین

من دائما شما را دوست می‌دارم

خوابم،شما را دوست می‌دارم

بیدار می‌شوم،شما را دوست می‌دارم

پیاده می‌روم

در اتوبوس کنار پنجره پشت سر راننده

هنگام ریختن میوه های گندیده ی پیتزای نیم خورده

بطری نوشابه ی نوشیده و گل های پلاسیده در کیسه

هنگام کندن سنگ های داغ از پشت نان های سنگک

من یک سره شما را دوست می‌دارم

محبوب من مرا ببخشید که این همه شما را دوست می‌دارم

دریافت

((محمد صالح علاء))

۰
۴ نظر
شما هم نظر بدید ۴ نظر
  • ///ه امیری
    ۳ فروردين ۹۹، ۰۱:۴۶

     بسم الله

    سلام 

    عیدتون مبارک 

    با همه ارادتی که به جناب صالح اعلا دارم و همیشه با نوشته هاشون غرق لذت میشم ولی وقتی میبینم وبلاگتون به روز شده . مثل اون ته دیگ سیب زمینی ماکارونی میزارم آخر که با لذت و حوصله و دقت بخونم و از نوشته های ناب و خاصتون لذت ببرم ؛ خلاصه که خودنویس هاتون یه چیز دیگه است . 

    و صد البته شعر فوق العاده 

    آقای تشکیل
    ۴ فروردين ۹۹، ۰۰:۵۰
    سلام
    عید شما هم مبارک.امیدوارم سال خوبی در انتظارتون باشه.
    قطعا لایق این تعریف شما نیستم و شما خیلی لطف دارید به من.ممنونم ازتون و بهترین ها رو براتون آرزو می‌کنم:)

  • ///ه امیری
    ۴ فروردين ۹۹، ۰۲:۱۴

    شاید زیاد نظر نمینویسم ولی کلا اهل اغراق در خرج کردن حسام نیستم . حس قلبیم اینه که بسیار زیاد دوست دارم قلمتون رو و اینهمه نو اندیشی و توصیف ها و سوژه های ناب رو تحسین میکنم . 

    مستدام باشید و قلمتون مدام رو به رشد روز افزون 

    آقای تشکیل
    ۴ فروردين ۹۹، ۰۲:۴۸
    شما لطف دارید و خیلی خیلی مچکرم ازتون به خاطر وقتی که واسه خوندن پستام می‌ذارید.
    امیدورام که تو زندگیتون بهترین ها براتون اتفاق بیوفته و هر لحظه ی زندگیتون شیرین تر از لحظه ی قبل باشه. :)

  • ///ه امیری
    ۴ فروردين ۹۹، ۰۳:۱۶

    الهی دعاهای خوبتون در حق همگیمون مستجاب بشه به برکت صلوات بر محمد و ال محمد 

     

  • قاسمعلی حمیدی ایلوانق
    ۲۹ اسفند ۰۱، ۲۱:۲۵

    سلام خوبید 

    واقعا نفست گیرا از ته  با شعرهایت به رویاهای خوب می روم.

    نجوای شما واقعا یک چیز دیگری هست..

    هم‌دانشگاهی  بنده هستید .

    تعصب خاص دارم به شعر نفس معرفت شما...عالی هستید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب تمز