پسری در حال شکل گیری! می نویسم،شاید زنده بمانم و شکل بگیرم...
پایان نوشته شده توسط آقای تشکیل ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ,

بعد از 325 روز.

اوایل مردادماه پارسال بود و من به علاقه‌ام نسبت به رشته دانشگاهیم شک کردم.با خودم گفتم که من هنوز شکل نگرفته‌ام و باید به مرور خودم را مثل یک خانه و شاید هم یک پازل بسازم.همین شد بهانه‌ای برای نوشتن این وبلاگ.بنویس تا شکل بگیری!!!اسم خودم را گذاشتم«آقای تشکیل»!حتی همین لحظه که این کلمه را می‌نویسم خنده‌ام می‌گیرد!

اولین نوشته‌هایم احمقانه و مزخرف و پر از چرت و پرت بودند. هر چه بیشتر نوشتم گیج‌تر شدم و احساس بی‌ارزشی خاصی روز به روز در من بیشتر شد.نوشته‌هایم احمقانه‌تر و مزخرف‌تر شدند!یک جاهایی هم با نوشته های غیرواقعی و پر از اغراق شروع کردم به خودنمایی و شهرت‌طلبی! و لحظه به لحظه مصنوعی‌تر شدم!

به این جا دیگر هیچ علاقه‌ای ندارم.

از این به بعد در بوی کندر می‌نویسم.

۱ نظر
شما هم نظر بدید ۱ نظر
  • ماه بانو
    ۲۲ خرداد ۹۹، ۱۰:۳۱

    سلام بابت آدرس جدید ممنون

    ان شاءالله این وب رو بیشتر دوست داشته باشید و پر از حسای خوب باشه براتون :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب تمز