پسری در حال شکل گیری! می نویسم،شاید زنده بمانم و شکل بگیرم...
من از سرکار گذاشتن دیگران لذت می برم! نوشته شده توسط آقای تشکیل ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ,
«صد بار پیامک می دهم!هزار بار تک زنگ میزنم که پیامک ها را چک کند!وقتی جواب داد شروع میکنم از اینکه شدیدا دلتنگش هستم و اگر تا همین فردا نبینمش قطعا به یک نحوی یا می میرم و یا خود کشی میکنم، بگویم !وقتی پاسخ می دهد که خب کجا قرار بگذاریم می گویم که اصلا مهم نیست و هر جایی که او بگوید! خلاصه مکالمه تمام می شود و قرار می شود فردا شب در فلان جا او را ملاقات کنم! صبح که می شود پیام می دهم که اصلا حال آن فلان جا را ندارم و هماهنگ کرده ام که به یک جای دیگر برویم! او را هم آدم حساب نمی کنم که حتی نظرش را درباره آن مکان جایگزین بپرسم!اصلا غلط کرده است که مخالف باشد!اگر هم مخالفت کند به او حمله می کنم که آری تو کلا همیشه فاز مخالفت برمیداری و پشیزی احترام برای نظر اطرافیانت قائل نیستی! نزدیک ساعت قرار که می شود از دسترس خارج می شوم! نه جواب پیامک می دهم و نه جواب تماس! او نیز بعد از مدتی عصبانیت و خود خوری کردن بیخیال ماجرا می شود! چند روز بعدش که دوباره پیامک می دهم جوری حرف میزنم که انگار هیچ اتفاقی نیافتده است! نه خانی آمده و نه خانی رفته! عجیب این است که او هم چندان گلایه ای از این موضوع نمی کند! فکر کنم دیگر کم کم عادت کرده!خوب است که عادت کرده! هر موقع که بخواهم برای تفریح و لذت به همین روش مهیج سرکارش میگذارم! آخ که چه لذتی دارد!!!!!!»

این دقیقا رفتار هشتاد درصد رفیقام با منه!! و متن بالا هم احتملا چیزایی هست که تو ذهنشون با خودشون میگن!
همین قدر بیشعور و همین قدر بی تفاوت و همین قدر مریض!!!!!!
۰
۳ نظر
شما هم نظر بدید ۳ نظر
  • فاطمه م_
    ۱۰ مرداد ۹۸، ۲۱:۰۵
    یه لحظه فک کردم خودتونو دارین میگین و بعدم لابد افتخار می‌کنین :))
    آقای تشکیل
    ۱۰ مرداد ۹۸، ۲۱:۱۳
    شاید در کنار هزارتا اخلاق بدی که دارم سعی بر خوش قول بودن تنها اخلاق خوبم باشه!

    البته این نوع افراد قطعا به این کارشون افتخار میکنن! دوستان مریض تشریف دارن دیگه!

    ممنون که وقت گذاشتین برای خوندن این مطلب.
  • ///ه امیری
    ۱۲ مرداد ۹۸، ۰۲:۵۵
    بسم الله
    دوستان مریض تشریف ندارن زیادی لاقید هستن که میتونن انقدر راحت یه بنده خدا رو بزارن سر کار و بعدم انگار نه انگار .. نه خانی اومده ، نه رفته
    البته که برخورد شما هم اشکال داره که انگار هیچی نشده . 
    آیه اول سوره مائده : یا ایها الذین امنو اوفو بالعقود 
    آقای تشکیل
    ۱۳ مرداد ۹۸، ۰۰:۳۵
    فرمایشتون کاملا صحیحه! و دقیقا بیخیال شدن و واکنش نشون ندادن بنده عامل این لاقیدی رفقاست! 

    ممنون از وقتی که گذاشتید.
  • لیلا هستم
    ۲۰ مرداد ۹۸، ۱۲:۱۴

    عجب دوستانی😂😂

    مطمئنا اگه جاتون بودم جوری بهشون میفهموندم که اخرین بار توی عمرشون باشه همچین کاری با من بکنن!!!!

    متاسفانه زیاد اعصاب ندارم که ول معطل کسی بشم😐😐😂😑

    آقای تشکیل
    ۲۰ مرداد ۹۸، ۲۳:۰۳
    ما با خودخوری سر و تهشو هم میاریم! متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب تمز