پسری در حال شکل گیری! می نویسم،شاید زنده بمانم و شکل بگیرم...
اینجا شب است و ما بیداریم نوشته شده توسط آقای تشکیل ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ,

ساعت چهار و نیم صبح. مادر و پدر رفیقی مدتی است که به مکه رفته اند و رفیقمان نیز از ما دعوت به عمل آورده که هر از چند گاهی به منزلشان بروم و چند روزی بمانم.او را هم به دنیای زیبای شب بیداری دعوت کردم و هم اکنون او در حال ویوولون تمرین کردن است و من نیز«داستان دو شهر» چارلز دیکنز را باز کرده ام و میخوانم.یک ساعت دیگر هم که کله پزی ها باز می کنند می رویم که یک کله پاچه بزنیم و حسابی سرمست شویم!

خلاصه که زندگی فعلا بر وفق مراد است.

۰
۳ نظر
شما هم نظر بدید ۳ نظر
  • نگاه کوهستان
    ۱۵ مرداد ۹۸، ۰۵:۲۱

    خداروشکر

    ولی کله پاچه دیگر چیست؟!

    منظورتان همان کلپچ است دیگر؟!

    آقای تشکیل
    ۱۵ مرداد ۹۸، ۰۶:۳۵
    در دیار ما اگر به کلمه مقدس (( کله پاچه))خیانت کرده و از کلمه دروغین کلپچ استفاده کنید،مورد حمله و طرد رفقا قرار میگیرید!
  • فاطمه م_
    ۱۵ مرداد ۹۸، ۰۹:۳۰

    من یه بار شب رفتم خونه‌ی دوستم بمونم، تا سه بیدار بود فیلم می‌دید منم داشتم سعی می‌کردم بخوابم :))

    آقای تشکیل
    ۱۵ مرداد ۹۸، ۱۴:۱۷
    پیشنهاد میکنم در فرصت های آتی حتما شب بیداری با دوستتون رو تجربه کنید،قطعا مشتری میشید.
  • نگاه کوهستان
    ۱۵ مرداد ۹۸، ۱۱:۲۷

    ایضا معکوسش تو دیار ما:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب تمز